اپلیکیشن موبایل و ویندوز

كلمه application معانی زيادي دارد. در دنياي كامپيوتر اين اصطلاح به معناي " برنامه كاربردي " است و شكل كوتاه شده از application program میباشد. يك برنامه كاربردي برنامه ايست كه براي اجراي يك كار ويژه مستقيما براي كاربر يا در بعضي از موارد براي يك برنامه كاربردي ديگر طراحي شده است.  در این میان وب اپلیکیشن ها نیز هستند که وظیفه ی کلی آنها ایجاد تعامل پردازنده با کاربر جهت رفع نیاز وی بر بستر شبکه های ارتباطی مانند اینترنت است. از این نظر تفاوت هایی بین وبسایت و وب اپلیکیشن وجود دارد، می توان گفت که تاکید وب سایت بر محتوا است ولی وب اپلیکیشن بر عمل و تعامل تکیه دارد.

تلفن های هوشمند تغییرات زیادی را در سبک زندگی و رفع نیاز های بشر ایجاد کرده اند. این وسیله های ارتباطی کارهایی بسیار بیشتر از آنچه که به ایجاد ارتباط مربوط باشد را انجام میدهند. کارهایی که پیش از این به طرز کاملا متفاوتی انجام میشد و اکنون با این ابزار های هوشمند شکل گذشته ی خود را از دست داده. فعالیت هایی مثل گوش دادن به موسیقی و مشاهده فیلم و خواندن کتاب.

اپل که از پیشگامان تولید گوشی های هوشمند بود مفهوم APP را معرفی کرد. برنامه های کاربردی و سرگرمی بر روی گوشی های هوشمند که هر یک به شکلی نیازی از مخاطب را برآورده میکنند. تولید چنین برنامه ای علاوه بر نکات فنی نیازمند بررسی نکات اجرایی و ساختاری است. ایده ی مناسب که به شکل شرح مشکل و راه حل تعریف میشود در نگاه اول باید هیجان انگیز باشد و به همان اندازه باید پس از بررسی قابل اجرا و مفید باقی بماند. بسیاری از ایده ها اساسا قابل اجرا نیستند و یا بعد از کمی چکش کاری ارزش اولیه خود را از دست میدهند. پس قدم نخست جهت داشتن یک اپ کارا داشتن یک ایده مناسب و قابل اجراست.

طراحی یک اپ با نوشتن شروع میشود. نوشتن قوانین و نیازها و راهکارها. شروع تولید بدون این مرحله مانند شروع به ساخت یک ساختمان بدون نقشه است. این مرحله شامل برنامه ریزی فعالیت ها و طراحی کلی واسط کاربری است. در قدمی بالاتر ایجاد تجربه مناسب کاربری به معنی هموار کردن مسیر کاربر در رسیدن به هدف وی قرار دارد. قدم بعدی طراحی عناصر برنامه است که توسط گرافیست انجام میشود. رنگ ها، کادر ها، آیکون ها، فونت ها و غیره در این مرحله طراحی میشوند. پس از تکمیل این مرحله پیاده سازی طرح جهت کار برروی دستگاه های هوشمند آغاز میشود. این پیاده سازی در دو سطح کلی جهت پیاده سازی واسط گرافیکی و بدنه ی برنامه انجام میگردد.

گروه پویش با بهره گیری از دانش روز و ابزار های قدرتمند طراحی اپ جهت طراحی و تولید کلیه پروژه های برپایه تلفن های هوشمند اعم از اندروید، iOS و بلک بری برای مشتریان عزیز اعلام آمادگی میکند.
 

ثبت سفارش

پیش از هرگونه فعالیت تبلیغاتی پیشنهاد میکنیم جهت بالا رفتن راندمان و همچنین ایجاد ادبیات مشترک در طراحی و تولید این صفحه را با دقت مطالعه نمائید.

All Rights Reserved 2000-2020
Designed by 3DQuest