طراحی و چاپ

طراحی گرافیک

طراحی حرفه ای علاوه بر دید بالای گرافیکی و شناخت موردی، نیازمند علم اجرا و شناخت تکنیک ها و استاندارد هاست. استاندارد های استفاده از خطوط و فضا ها و رنگ ها. در واقع یک طراح حرفه ای علاوه بر اینکه طرحی زیبا را تولید میکند قدرت اعمال محتوای مورد نظر خود را به طرح نیز دارد و با شناختی که از جامعه هدف تبلیغات و موضوع مورد تبلیغ به دست می آورد طرحی را میسازد که حرفی نو و جذاب را به مخاطب منتقل میسازد.

طراحی برای چاپ

پیش از آغاز طراحی هر گرافیست باید بداند تفاوت های عمده ای بین طراحی برای مانیتور، نمایشگر های مختلف و طراحی برای چاپ میباشد. محدودیت های متعددی در طراحی برای چاپ وجود دارد که عدم توجه به آنها زیبا ترین طرح روی مانیتور را به یک فاجعه روی کاغذ بدل میسازد. مهمترین دلایل این تفاوت ها جنس رنگ و دقت نمایش است. همانطور که میدانید رنگ ها بر روی مانیتور از روشن شدن پیکسل ها به وجود می آیند و همین باعث میشود رنگ ها در ذات خود شامل نور و درخشندگی باشند اما روی کاغذ رنگ از بازتابش نور محیط ساخته میشود. در نتیجه هر رنگی در واقع یک مصرف کننده نور است. همین نکته ی ساده باعث میشود برد رنگ در چاپ به مراتب کوتاه تر و محدود تر باشد. البته رنگ های گرم که با مصرف طول موج های ضعیف تر نور بوجود می آیند از برد قابل قبول تری نسبت به رنگ های سرد که مصرف کننده ی فرکانسهای قوی تر هستند برخوردارند.

این مساله باعث میشود که بسیاری از رنگ هایی که روی مانیتور دیده میشوند قابل چاپ نباشند و پس از چاپ صنعتی به رنگ هایی کدر و مرده تبدیل شوند. گرافیست های با تجربه و حرفه ای میدانند که چه رنگ هایی نتیجه ی بهتری روی کاغذ خواهند داشت و حتی وقتی از رنگ های سرد و با اعتمادپذیری پایین تر استفاده میکنند هم از مقادیری سود میبرند که کمترین فاصله را با نسخه ی مانیتوری داشته باشد.

امروزه عمومی ترین انواع طراحی برای چاپ شامل طراحی پوستر، پک های اداری، تبلیغات محیطی، بروشور، کاتالوگ و انواع کارتهای ویزیت و عضویت میباشند که هر یکی بسته به مدیوم خروجی میبایست از اصول و استاندارد های خاصی تبعیت کنند. علاوه بر این یک گرافیست باید با علم به نحوه ی اجرا و تولید آثار چاپی نسبت به طراحی اقدام نماید تا کیفیت چاپ تا بالاترین حد ممکن افزایش یابد.

گروه پویش با بهره بردن از گرافیست های مجرب و همچنین نظارت دائمی بر کلیه فعالیت های انجام شده توسط تیم نظارت کیفیت از مراحل نخستین تا آخرین مراحل مربوط به چاپ سفارشات تضمین کننده ی کیفیت صحیح کلیه سفارشات مشتریان عزیز میباشد.

ثبت سفارش

پیش از هرگونه فعالیت تبلیغاتی پیشنهاد میکنیم جهت بالا رفتن راندمان و همچنین ایجاد ادبیات مشترک در طراحی و تولید این صفحه را با دقت مطالعه نمائید.

All Rights Reserved 2000-2020
Designed by 3DQuest